SILENCE IS SEXY

so sexy

συνέντευξη Ζακ Σιράκ στο ΒΗΜΑGAZINO

Δεν αρκεί να κάνεις βήματα που θα σε οδηγήσουν κάποτε στο στόχο. Κάθε βήμα που μας ωθεί προς τα εμπρός πρέπει να είναι απο μόνο του ένας στόχος.

me

me

Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Μπορείς να χεις ΣΤΟΡΓΗ;

Είμαι η πρώτη από όσους επικρίνουν τα μη κερδοσκοπικά σωματεία που για να συγκεντρώσουν χρήματα διοργανώνουν χοροεσπερίδες,  στις οποίες τα μέλη φορούν τα καλά τους και μετά με τα χρήματα που συγκεντρώνονται φτιάχνουν κάτι ή προσφέρουν κάπου τα χρήματα.
Όπως πάντα, όταν λέω μεγάλη κουβέντα, μετά αναγκάζομαι να την πάρω πίσω.
Γιατί ήμουν κι εγώ εκεί, στην Γενική Συνέλευση της Στοργής. Μου πρότειναν να γίνω μέλος και πήγα δοκιμαστικά, να με δουν να τους δω, να δω αν ταιριάζουμε. Δεν ξέρω αν είμαι τόσο καλή. Αν μπορώ να κάθομαι επί 10 ώρες για να πακετάρω πακέτα δώρων χριστουγεννιάτικων για τα παιδιά που έχουν πρόβλημα. Δεν ξέρω εάν έχω τόσο λίγο εγωισμό, ώστε να παρακαλάω γνωστούς και αγνώστους να δώσουν χορηγίες για να εξοπλιστεί ο πραγματικά εντυπωσιακός ξενώνας που φτιάχτηκε από την Στοργή ώστε να φιλοξενεί τους συνοδούς των παιδιών. Δεν ξέρω αν είμαι αρκετά δυνατή, ώστε να έρχομαι σε επαφή δύο φορές το χρόνο με τις παιδοογκολογικές κλινικές του Ιπποκρατείου και του ΑΧΕΠΑ, ώστε να επισκέπτομαι τα παιδιά για τις γιορτές δίνοντας τους τα δώρα που έχω πακετάρει. Δεν ξέρω αν μπορώ να αντικρίζω τους γονείς των παιδιών που έχουν πρόβλημα, που αναγκάζονται να κοιμούνται στα αυτοκίνητα τους, προκειμένου να συνοδεύουν τα παιδιά τους που κάνουν μεταμόσχευση. Δεν ξέρω εάν θέλω να ξεβολευτώ και να διαθέσω χρόνο για κάτι τόσο επώδυνο. Δεν ξέρω αν μπορώ να είμαι αρκετά πειστική, ώστε να πουλάω προσκλήσεις στις φίλες και τις γνωστές για τις εκδηλώσεις του Σωματείου. Δεν ξέρω εάν έχω τόση αγάπη να δώσω. Ξέρω ότι η κ. Τίμη Μπακατσέλου και οι κυρίες της Στοργής, το κάνουν, δίνουν αγάπη, χρόνο, χρήματα, διάθεση, χαμόγελα, ιδέες και κάνουν μικρά και μεγάλα θαύματα.

Οπότε το παίρνω πίσω. Και εύχομαι να τα καταφέρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου