SILENCE IS SEXY

so sexy

συνέντευξη Ζακ Σιράκ στο ΒΗΜΑGAZINO

Δεν αρκεί να κάνεις βήματα που θα σε οδηγήσουν κάποτε στο στόχο. Κάθε βήμα που μας ωθεί προς τα εμπρός πρέπει να είναι απο μόνο του ένας στόχος.

me

me

Συνολικές προβολές σελίδας

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Ο αυτοσεβασμός του Γιάννη Βαλτή


Ο Γιάννης Βαλτής ανταποκρίνεται στα αιτήματα του Σύμπαντος: του ζήτησα να γράψει για μας. Απολαύστε τον:
Μου λες να γράψω 7 πράγματα που πρόσεξα στις πρώτες μέρες του ΣΥΡΙΖΑ.

1.    Τον Σαμαρά που δεν παρέδωσε
2.    Την ενασχόληση με τις γραβάτες
3.    Τον Ντάισελμπλουμ που κοκάλωσε
4.    Τον πολιτικό όρκο
5.    Τα selfies στη Βουλή
6.    Τον Πάγκαλο περί αισθητικής
7.     

Επτά; Γιατί επτά; Πως σου ήρθε αυτό το νούμερο;
Από τους νάνους που κυβερνούσαν; Απ' τα θανάσιμα αμαρτήματα τους; Από τις μέρες που δεν δημιούργησαν ή απ' τα μυστήρια που τελούσαν;

Δεν ξέρω πολλά από πολιτική, από διαπραγματεύσεις, ούτε από οικονομικά. Μπορώ αντιθέτως να διαβάζω εικόνες και να βλέπω τους γύρω μου.
Η μάνα μου στο μεσημεριανό φαγητό είναι πιο εύθυμη.
Τα παιδιά μου στο σκάιπ ρωτάνε επιτέλους να μάθουν.
Ο φίλος μου που ψήφισε θυμωμένα Χρυσή Αυγή μετανιώνει για την ψήφο του.
Οι τραπεζικοί εκπρόσωποι δείχνουν αμήχανοι.
Οι δικοί μας εκπρόσωποι συμπεριφέρονται φυσιολογικά.

Ένα πρόσεξα αυτές τις μέρες.
Τονώθηκε ο αυτοσεβασμός μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου